City Break in Oslo, czyli 1 dzień i 2 noce w Norwegii, część 2.

Codzienność niestety mnie dopadła i brak czasu na wszystko. Tak więc i bloga trochę zaniedbałam, a tu przecież wypada dokończyć notkę o Oslo! A jest to miasto bardzo ciekawe i warte zobaczenia. Niech przemówią obrazy ;) Jako fanka kamienic byłam przeszczęśliwa widząc w Oslo tak wiele ciekawych kamienic wspaniale odrestaurowanych, oto mała próbka tego co można zobaczyć w stolicy Norwegii.










Ale Oslo to nie tylko kamienice.Znajdziemy tu wiele, wiele więcej! Sztukę uliczną...
 Nowoczesną część miasta nazwaną Barcode czyli "kod kreskowy"...
 Neony prawie jak w Londynie czy Nowym Jorku...
 Niesamowity Park Vigelanda...

 Piękny, choć skromny pałac królewski...
 Przystań żaglową...
 Modernistyczny ratusz...
 Zamek i fort obronny...

 Wspaniałą, nową operę o bardzo ciekawej bryle...
 Królewskie konie...

I jak już wspomniałam - wiele, wiele więcej! Serdecznie zapraszam wszystkich do Oslo, tanie bilety w tamtym kierunku można trafić bardzo często, a jeśli spanie na lotnisku jest dobrym pomysłem dla was to całość wyjazdy nie powinna kosztować więcej niż 250zł :)